Mijn eerste reis - Reisverslagen van Danielle van Dooren - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Danielle van Dooren - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Een korte samenvatting van wat ik wil gaan doen in het buitenland:
Op 8 augustus vetrek ik met mijn ouders naar Mexico, daar gaan we reizen en ze laten mij achter in Oaxaca. Daar ga ik een maand Spaans (bij)leren op de talenschool. Daarna ga ik een maand in een kindertehuis (Patronato pro Casa in Oaxaca), werken. Na het werken in een kindertehuis ga ik reizen tot 1 december. Dan neem ik het vliegtuig naar Costa Rica. Mijn vader komt ook naar Costa Rica, daar blijven we een weekje, en dan gaan we een weekje naar Peru om Cuzco en Machu Pichu te zien. Na Peru ga ik naar de United States of Amerika, ik weet nog niet precies hoe lang ik daar ga blijven. Eerst naar Boston toe, daar ga ik een maandje wonen bij een vriend, Zach, vervolgens naar Gainesville, mijn vriendin Anne opzoeken, en dan als laatst naar California, wat kennissen opzoeken.

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

SneeuWoestijNeveLasvegaSantabarbarA

23 Januari 2008

Machu Picchu 2 & Alligators

16 Januari 2008

Machu Picchu Deel 1

02 Januari 2008

Winterwonderland

12 December 2007

Foto´sUp to Deet
Danielle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21978

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 19 December 2010

Study abroad (Ireland)

11 April 2010 - 08 Juli 2010

Stage Aruba

08 Augustus 2007 - 02 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: