Foto´sUp to Deet - Reisverslag uit Cusco, Peru van Danielle Dooren - WaarBenJij.nu Foto´sUp to Deet - Reisverslag uit Cusco, Peru van Danielle Dooren - WaarBenJij.nu

Foto´sUp to Deet

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

12 December 2007 | Peru, Cusco

Hola a todos,
Omdat ik bezig ben met een inhaalslag aan berichtjes dacht ik dat het misschien leuk was om ook vandaag weer wat op het Internet te zetten.

Jullie hebben al een klein beetje van Costa Rica kunnen lezen, dit is het vervolg:

Dag twee met papa:
Vulkaan Arenal
We moesten al om zeven uur op,ontbijten en met de taxi naar waar de minivan ons op kwam halen, twintig minuten wachten, in de minivan stappen, een uurtje rijden in een minivan vol blatende Amerikanen en toen stopten we bij een centrum van Artesanias (handcraft). Na een halfuurtje rondgesnuffeld te hebben (op werkelijk alles -incl. lantarenpalen en vuilnisbakken- waren orchideeen geschilderd), gingen we weer verder. Nog twee uur later kwamen we ein-de-lijk bij de plek aan waar we lunch zouden hebben. Na een niet al te slecht buffet, gingen we door naar de thermale baden onderaan de vulkaan. Helaas was de vulkaan niet te zien door wolken en mist, maar het idee was leuk. In de buurt van de thermale baden lag ook nog een massagecentrum waar mn vader een uitgebreide massage kreeg en ik een facial.
Daarna dus de thermale baden, helaas zonder uitzicht op de vulkaan, en nog ff gezellig zitten kletsen met Catalanen die daar ook zaten.
Na wederom een buffet als avondeten, gingen we terug met de minivan en heb ik drie uur heerlijk liggen slapen.

De rest wordt wederom vervolgd,
binnenkort:-)
Kus,
Danielle

• 13 December 2007 - 07:53

Frans:

alles goed hier duyitsland was erg leuk
    groetjes van ons en veel plezier

• 22 December 2007 - 11:54

Liesbeth:

hee lief wat een mooie foto"s af en toe droom ik dat ik er ook ben!
    ik kan niet wachten op je andere foto's en verhalen
    dikke kus, liesbeth

• 30 December 2007 - 20:39

Menne Annieke Carine:

Alvast een gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!
    Annieke en Marjolein logeren bij ons, en we missen je allemaal heel erg!!!!
    We hebben ons vandaag misselijk gegeten aan alle appelflappen!

We hopen dat je het erg naar je zin hebt in waar je nu dan ook zit.

Kusjes van ons allemaal!!!!!