Alleen in Guadalajara en een nieuwe buddy - Reisverslag uit Cholula, Mexico van Danielle Dooren - WaarBenJij.nu Alleen in Guadalajara en een nieuwe buddy - Reisverslag uit Cholula, Mexico van Danielle Dooren - WaarBenJij.nu

Alleen in Guadalajara en een nieuwe buddy

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

21 Oktober 2007 | Mexico, Cholula

Dag vriendjes, en vriendinnetjes,
Het verslag volgt, ik zit hier met een enorm tijdgebrek als het gaat om alles doen wat ik leuk vind en internetten dus...
Ik ben in mn eentje naar Guadalajara (2e stad van Mexico) geweest! Voor de stad: zie foto´s. het was een fantastische stad met vele toffe patio´s fonteintjes, pleintjes enzo. Nouja, het centrum was tof. Zodra je daarbuiten komt is het armoedig, tweederangs en vooral eng. In Guadalajara heb ik vooral rondgelopen, bijgeslapen, op terrasjes gezeten, musea bezocht, galajurken gepast....En een nieuwe reisbuddy gevonden! Zijn naam is Zach en hij is (duh!) een Amerikaan die gewoon de grens over gewandeld is bij wijze van ´laat ik eens gaan reizen´. Ik kan het prima met hem vinden. We zijn samen naar het stadje ´Tequila´ geweest. Een prachtig stadje waar de tequila vandaan komt (en natuurlijk heb ik er tequila gedronken). De foto´s laten nog even op zich wachten... Ik kom er namelijk net achter dat ik een virus op mn camera heb, hoewel ik denk dat het aan de computer ligt. Geen idee wat ik nu moet doen. Ik ga binnenkort wel naar een ander café om te kijken of ik em kan maken.
Ik benvind me nu in Chalula, met Nicole en met de Amerikaan Zach. Tis gezellig. Vandaag zijn Nicole en ik naar de grootste piramide ter wereld geweest. Ze kwamen er pas zo´n 80 jaar geleden achter dat het een piramide is. Het uitzicht is iig fantastisch en zo gauw als het zal lukken zet ik mn foto´s op internet.
Goed. dit was een korte indruk. Een langer verhaaltje volgt. Ik ben iig oke. Morgen gaan we de Popocatepetl (ofzoiets) beklimmen, naar veracruz en dan gaan we dinsdag richting San Cristóbal de las Casas, om dan door te reizen naar Palenque, Mérida, Isla Holbox, op m´n verjaardag (zonder jullie, snik boehoe) gaan we naar Tulum en een cenote. Ook gaan we naar Calakmul, Chetumal en dan dalen we af om via Belize naar Tikal te gaan en dan naar Guatemala city waar ik 25 november het vliegtuig neem naar Mexico DF en dan mijn laatste paar daagjes in Oaxaca door ga brengen. Dat is in het kort de planning. Nogmaals sorry voor het korte bericht. Een dag duurt te kort...

Dikke kus,
Danielle

  • 23 Oktober 2007 - 11:21

    Ton:

    Ik wist niet dat kiara met je mee was. Knuffel.

  • 23 Oktober 2007 - 13:37

    Liesbeth:

    ik ben wel een beetje jarloers hoor, al die pyramides, ik denk dat ik maar als een klein vlindertje met je mee vlieg,en zo een klein beetje met je meegeniet!!!!!!!!!!!!!!!!!!, dikke kus! liesbeth

  • 23 Oktober 2007 - 18:40

    Thalita:

    Heey zus!
    aaaah! je bent op je verjaardag niet bij ons! wat erg! Nouja, ik zal aan je denken en een cadeau houd je tegoed! Dikke kus
    Thalita

  • 26 November 2007 - 12:23

    Anna:

    Tequila en Chalula, seriously.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 22027

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 19 December 2010

Study abroad (Ireland)

11 April 2010 - 08 Juli 2010

Stage Aruba

08 Augustus 2007 - 02 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: